5+ warme leads per dag voor NL Zonnepanelen
NL Zonnepanelen is een organisatie die Nederland helpt om zijn duurzame doelen te bereiken door het plaatsen van zonnepanelen bij consumenten in Noord-Holland. Ze onderscheiden zich door uitstekende kwaliteit te leveren en klanten te assisteren bij het terugvragen van de btw op hun zonnepanelen. Voordat we met de campagne begonnen, was Wout (mede-eigenaar) sceptisch of onze strategie wel zou werken en of de aangeleverde leads warm genoeg zouden zijn om rendabel te kunnen maken.
Doelstellingen
01
Consistente stroom van warme leads genereren.
02
Conversiepercentages van leads verhogen.
03
Naamsbekendheid van het merk vergroten.
Onze aanpak en strategie:

Tijdens de kick-off meeting hebben we de propositie van NL Zonnepanelen besproken en vastgesteld dat hun concurrerende prijzen en uitstekende service sterke punten zijn voor de marketingcampagne.

We hebben een conversie-geoptimaliseerde landingspagina ontwikkeld en aantrekkelijke advertenties gecreëerd die de kwaliteit en service van NL Zonnepanelen benadrukken.

Na lancering van de campagnes zagen we direct een stijging in het aantal leads. Door voortdurende optimalisatie bleven de resultaten verbeteren, wat leidde tot een consistente stroom van warme leads.
Resultaten waar we trots op zijn
€25
Kost per lead
150
Warme leads
27%
Conversie
De mening van onze klant

Wout Stigter
Eigenaar