Introductie

Oort Business Support, specialiseert zich in het ondersteunen van ondernemers op het gebied van grafische vormgeving, websiteontwerp, en merkidentiteit. Met een diepgewortelde passie voor ondernemerschap en het helpen van anderen, biedt Rebecca’s bedrijf unieke, op maat gemaakte oplossingen voor startende en gevestigde ondernemers.

Als moeder van twee dochters begrijpt Rebecca de noodzaak van balans tussen werk en privรฉleven, een ethos dat ze meeneemt in haar bedrijf. Oort Business Support staat bekend om haar vermogen om diepgaand inzicht te krijgen in elk bedrijf waarmee ze werkt, om zo maatwerk en geen standaardoplossingen te leveren.

Met haar uitgebreide ervaring in klantenservice en bedrijfsondersteuning, helpt Rebecca ondernemers niet alleen met het opzetten van hun merkidentiteit en het optimaliseren van hun bedrijfsprocessen, maar ook bij het effectief presenteren van hun bedrijf online om een grotere impact te maken.

De uitdagingen en doelstellingen van Oort Support Business.

Voordat Oort Business Support samenwerkte met Gigaleads, ondervond Rebecca Oort meerdere uitdagingen in haar onderneming.

Een daarvan was het identificeren en effectief bereiken van haar ideale doelgroep. Dit leidde tot moeilijkheden bij het genereren van kwalitatieve sales afspraken en het succesvol converteren van deze afspraken in verkopen zonder een opdringerige verkoopmethode te gebruiken.

Marketingrendement: Oort Business Support had verschillende marketingstrategieรซn uitgeprobeerd, maar zonder aanzienlijk succes. De investering in marketing leverde niet de gewenste resultaten op, wat leidde tot een lage return on investment (ROI). Dit was een grote zorg, aangezien effectieve leadgeneratie is voor het succes van een bedrijf.

Lead generatie: Voor de samenwerking met Gigaleads, was er constant te veel vrije plek in haar agenda. Ze had geen idee hoe ze op kort termijn kwalitatieve leads kon genereren, hierdoor was ze tรฉ afhankelijk van haar eigen netwerk.

Sales: Oort Business Support miste een duidelijke strategie voor het stukje sales binnen haar bedrijf. Rebecca is sterk in het ontwikkelen van nieuwe brands en designen van websites, maar had niet veel ervaring op het gebied van verkoop. Hierdoor miste ze veel deals die ze anders wel had kunnen sluiten.

Deze uitdagingen vroegen om een goed doordachte lead generatie strategie, die het voor haar mogelijk zou maken om kwalitatieve leads te genereren op kort termijn.

Onze aanpak en strategie:

Om kwalitatieve leads & afspraken te generen, en de juiste doelgroep te bereiken moesten we natuurlijk eerst weten wie de juiste doelgroep was. Om hierachter te komen zijn we samen gaan zitten en hebben we een vragenlijst doorlopen met vragen die aangaven met wie ze het liefst samenwerkt, wie haar dienst met meest kan gebruiken en welke doelgroep we het makkelijkst konden vinden. Hier zijn we uitgekomen dat Rebecca het liefst samenwerkt met coaches & consultants, omdat die vaak veel waarde hechten aan hun brand en Rebecca goed overweg kon met die doelgroep. Dit zorgde dat er direct een “klik” was op elke afspraak en wij gericht op zoek konden gaan naar haar doelgroep.

Toen we wisten wie haar ideale klant was zijn we het LinkedIn Sales Navigator langsgegaan en hebben we een lijst opgesteld van haar ideale klanten, die we vervolgens zijn gaan contacten. In ons contact zijn we eerst gaan testen of we inderdaad de juiste doelgroep bereikt hadden, en hebben we eerst 100 contacten via LinkedIn benadert en door hele snelle interesse was het al heel gauw was het duidelijk dat dit de juiste doelgroep was.

Toen we dit wisten zijn we ons volle bak gaan focussen op het genereren van warme leads & afspraken binnen deze doelgroep. We hebben toen een berichten reeks opgezet die als insteek had om interesse op te wekken, waarde te bieden en vervolgens de contacten te prikkelen om een afspraak in te plannen voor een kennismaking.

Toen we eenmaal veel lead & afspraken binnengekregen zijn we ons gaan focussen op het verhogen van de conversie op de sales afspraken, hiervoor hebben we Rebecca in contact gebracht met onze inhouse sales trainer. Die heeft samen met haar het script geoptimaliseerd en ervoor gezorgd dat we zo samen de conversie konden verhogen.

Het resultaat was geweldig

Door het selecteren van de juiste doelgroep, het gebruiken van de juiste berichtgeving naar deze doelgroep en een goede structuur aan te brengen in de salesgesprekken, hebben we 50 leads weten te genereren in de eerste 90 dagen. Met een conversie (van lead naar verkoop) van 20% betekende dit dat we een extra 35.000 euro hebben weten binnen te halen!

Kost per afspraak: โ‚ฌ45

50 warme leads

Conversie van 20%

“Gigaleads heeft me enorm geholpen met het genereren van leads en het inboeken van kwalitatieve afspraken, hierdoor heb ik me kunnen focussen waar ik goed in ben en dat is hetย ondersteunen van ondernemers bij het opzetten van hun eigen bedrijf en merk identiteit, en het optimaliseren van hun processen

novulo-buildings
Rebecca Oort

Eigenaar

Let’s talk!

Ben jij klaar om jouw bedrijf naar het volgende level te tillen? Neem dan snel contact op om te kijken of we een match zijn.

Door de hoge vraag naar onze diensten gaan alle aanvragen vooraf aan een screening.

gigaleads reviews trustpilot
gigaleads google reviews
Plan een afspraak in!

Vul onderstaand formulier in om te zien of je in aanmerking komt voor onze service.

1
2
gigaleads trustpilot reviews
gigaleads google reviews
beste marketingbureau van nederland