Introductie
Traprenovatie België is een Belgisch bedrijf met een Nederlandse eigenaar, die ook Traprenovatie Nederland bezit. Ze waren net begonnen in België en zochten naar een nieuwe bron van leads. Gigaleads werd ingeschakeld om hen te helpen met het opzetten van hun socialemediakanalen en het creëren van een conversie-geoptimaliseerde landingspagina.

De uitdagingen en doelstellingen van Traprenovatie België:
- Het opzetten van nieuwe sociale media kanalen in voor de nieuwe tak in België
- Het genereren van voldoende leads om de nieuwe bedrijfstak succesvol te starten
- Het vermijden van prijsoorlogen met concurrenten door het generen van hoog kwalitatieve leads

De aanpak en strategie van Gigaleads:
- Het opzetten en beheren van sociale media kanalen voor Traprenovatie België
- Het identificeren van de juiste koude doelgroep in België op basis van de resultaten in Nederland
- Het ontwerpen van een conversie-geoptimaliseerde landingspagina om bezoekers te converteren tot leads
- Het inzetten van een advertenties op sociale media om consistent leads te genereren

Het resultaat was geweldig
Dankzij de expertise van Gigaleads kon Traprenovatie België zich richten op het leveren van kwaliteitswerk in plaats van het concurreren op prijs met andere bedrijven. We behaalden samen met hen de doelen en konden zo een succesvolle nieuwe bedrijfstak opzetten in België.
Kost per lead: €18.47
80+ warme leads per maand
Conversie van 24%
Landingspagina
We zijn trots op wat we doen en laten je graag zien hoe de landingspagina van Traprenovatie België er uit ziet:

Advertenties
Om bezoekers op de landingspagina te krijgen gebruikten we advertenties op Facebook. Hier kun je de resultaten en advertenties zien: